Tuesday 29 March 2011

talasemia...........................

sape tau pasal benda ni???

semalam (29.3.2011) aku g klinik wat test.....ni test utk kawin la...dia wat sekali HIV n TALASEMIA......HIV ok...TALASEMIA ni yang xok....ntah..bila ade iklan dulu buat xtau je....skang sendiri dah kena baru terhegeh-hegeh nak tau....hahahaha...mak bapak aku pun xtau sape yang bawak....tp adik aku pun ade gak sorang yang kena.......

Risau gak aku....Kalau en.tunang pun ade mcm mane.....Xkan xpayah kawin....ntah la...aku pun fed-up...En.Tunang akan buat test arini...Tunggu je la resultnya.....

Sangat merbahaya ke? Ntah la...

Sebenarnya aku lebih berserah pada takdir...... Kalau ape sahaja yang telah ditetapkan olehNYA...
AKU REDHA......
Sesungguhnya aku insan lemah.....Ampunkanlah hambamu yang lemah ni sekiranya ade kekasaran dan kekesalan yang keluar dari mulutku ni....

No comments:

Post a Comment